De manier waarop technische service-organisaties dienstverlening aanbieden verandert fundamenteel. Door innovatie en digitalisering ontstaan nieuwe mogelijkheden waardoor field service aan het transformeren is en er nieuw concurrentievoordeel mee behaald kan worden.

Zo kunnen machines steeds intelligenter worden gemaakt. Zij geven via sensoren op afstand aan wanneer onderhoud gewenst is. Of via machine learning worden bijvoorbeeld routes van technici ingepland en worden aanbevelingen gedaan op basis van gedetailleerde en bruikbare voorspellingen. Dat zijn slechts enkele van de vele nieuwe mogelijkheden.
 
In deze 6-delige kenniscyclus informeren wij u de komende weken over de volgende thema’s:
  1. Digitale transformatie van de field service organisatie
  2. Optimalisatie van administratie en ondernemerschap
  3. Big data voor technische service providers
  4. Van break-fix naar voorspellend en klantgericht model
  5. De waarde van machine learning
  6. Integratie van field service en CRM

Een uitgelezen kans om op de hoogte te blijven van digitale ontwikkelingen in service management. Wilt u deze waardevolle informatie de komende periode per e-mail ontvangen? Schrijf u dan nu in voor de kenniscyclus.
 
Via onderstaand formulier kunt u zich voor een van de twee versies van de kenniscyclus inschrijven. De Business Development versie is gecreëerd voor en toegespitst op business managers. Zo leert u hier over nieuwe rollen voor technische service-organisaties ontstaan door de digitale transformatie. De Administratie versie heeft meer focus op Finance en Operations. Hier wordt meer ingezoomd op registratie- en administratie-aspecten voor succesvol ondernemen.
 
De Business Development kenniscyclus toegespitst op business managers
 
De Administratie kenniscyclus met focus op Finance en Operations